Пошуковий запит: (<.>A=Нікітчина С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Нікітчина С. Традиції ідентичності у педагогічній освіті [Електронний ресурс] / С. Нікітчина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 270-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_37 Розглянуто питання ідентичності в педагогічній освіті, яка грунтується на культурно-історичних цінностях українського народу. Показано, що освіта в Україні розвивається на основі педагогічної спадщини Київської Русі, епохи українського козацтва, світоглядної парадигми видатних українських мислителів.Рассмотрены вопросы идентичности в педагогическом образовании, которое основывается на культурно-исторических ценностях украинского народа. Показано, что образование в Украине развивается на основе педагогического наследия Киевской Руси, эпохи украинского казачества, мировоззренческой парадигмы выдающихся украинских мыслителей.This article considers a questions about indetity in the pedagogical education based on the culture and historical values of the Ukrainian people. In this article the author demonstrates, that the education in Ukraine develops on foundation of the pedagogical inheritance of Kyiv Rus, Ukrainian kozaks, and philosophical conception of other well-known Ukrainia thinkers.
|
2. |
Нікітчина С. О. Мовні та комунікативні стратегії в полікультурному середовищі [Електронний ресурс] / С. О. Нікітчина // Психолінгвістика. - 2010. - Вип. 6. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2010_6_31
|
3. |
Нікітчина С. О. Мотивація дидактичного спілкування студентів із викладачами як умова ефективності сучасних комунікативних технологій [Електронний ресурс] / С. О. Нікітчина // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 9. - С. 285-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_9_44
|
4. |
Нікітчина С. Обдаровані діти Індиго – діти нового покоління [Електронний ресурс] / С. Нікітчина // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2014_1_8
|
5. |
Нікітчина С. О. Cпілкування студентів ВНЗ з викладачами засобами дидактики як умова забезпечення ефективності сучасних комунікативних технологій [Електронний ресурс] / С. О. Нікітчина // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 11. - С. 273-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_11_36
|
6. |
Нікітчина С. Освіта дорослих як соціально-економічна та педагогічна проблема [Електронний ресурс] / С. Нікітчина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 40-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__7 Досліджено базові аспекти розвитку освіти для дорослих та проаналізовано її значення в економічному та соціальному розвитку держави.Исследованы базовые аспекты развития образования для взрослых и анализируется ее значение в экономическом и социальном развитии государства.In this article is investigation of the basis aspect development education for adults and analyse this meaning in economical and social development state.
|
7. |
Нікітчина С. Розвиток мовлення дітей переддошкільного віку: фізіологічний і психолінгвістичний аспекти [Електронний ресурс] / С. Нікітчина // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_67 Актуалізовано психолінгвістичний підхід до розвитку мовлення дітей, оскільки психолінгвістика, окрім іншого, описує, яким чином мовлення дитини дозволяє їй оволодіти мовною й немовною «картиною світу». Розглянуто фізіологічні аспекти, що впливають на розвиток мовленнєвої діяльності дітей переддошкільного віку, теоретично обґрунтовано необхідність врахування рівня розвитку сенсорної системи в процесі формування мовленнєвої діяльності.Актуализирован психолингвистический подход к развитию речи детей, поскольку психолингвистика, помимо прочего, описывает, каким образом речь ребенка позволяет ему овладеть языковой и неязыковой «картиной мира». Рассмотрены физиологические аспекты, которые влияют на развитие речевой деятельности детей преддошкольного возраста, теоретически обоснована необходимость учета уровня развития сенсорной системы в процессе формирования речевой деятельности.Physiology aspects which influence on development of vocal activities of children of preschool age are examined. The necessity of account of level of development of the sensory system in the process of forming of vocal activity is grounded in theory.
|
8. |
Нікітчина С. Педагогічні умови впровадження результатів міжнародних проектів у підготовку викладачів ХХІ століття [Електронний ресурс] / С. Нікітчина // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 32. - С. 122-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_32_14
|
9. |
Нікітчина С. Особливості управління професійно-технічним навчальним закладом у ринкових умовах [Електронний ресурс] / С. Нікітчина // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2011. - № 1. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2011_1_10
|
10. |
Нікітчина С. Розвиток освіти дорослих: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / С. Нікітчина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 4. - С. 248-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_4_33
|